معجزه

قیمت تشریفات عروسی در تهران

 

 قیمت تشریفات عروسی در تهران - تشریفات مجالس

اصولا این موضوع که بر روی کاری خدماتی مانند تشریفات عروسی بتوان قیمت گذاری نمود ، کاری است بیهوده .زیرا قیمت اینگونه تشریفات وابستگی بسیار زیادی به کیفیت ارائه خدمات همچون مواد اولیه ، هنر و میزان تجربه و سابقه و همچنین موقعیت جغرافیایی آن موسسه در قیمت نهایی ، دارد.خصوصا در شهری مانند تهران که به دلیل سطح توقعات بالاتر نسبت به سایر شهرها ، زوجین سطح کیفیتی بالاتر و پکیجی کامل تر را مطالبه میکنند قیمت تمام شده یک تشریفات نسبت به سایر شهرها بالاتر است.

همچنین موسسات تشریفاتی که سابقه طولانی تری دارند با توجه به خدماتی که ارائه میدهند و کیفیت بالاتری که پکیج آنان شامل میشود، نسبت به موسساتی که نوپا هستند از قیمت و تعرفه بالاتری برخوردارند.البته لازم است این نکته را ذکر نماییم که همیشه سابقه طولانی داشتن دلیلی بر ارائه بهترین خدمات نیست و چه بسا موسساتی که در لیست خود گرانترین منوها را ارائه میدهند ولی ارزش آن پذیرایی در حد سطح پایین ترین موسسه تشریفاتی نیز نیست.لذا همیشه برای کیفیت خدمات مجالس ، قیمت آنرا ملاک قرار ندهید.

حال در این مطلب قصد داریم هزینه های اموری را بررسی نماییم که نقش تعیین کننده ای در هزینه نهایی یک جشن عروسی دارند.همچینی مبالغ اعلام شده بر بطور میانگین است و بر اساس قیمت های پایه ذکر میگردد.واضح است که هرچه سطح توقع شما از خدمات مجالس بالاتر رود بر قیمت ها افزوده خواهد شد.

  • ابتدایی ترین موردی که زوجین جهت برگزاری مراسم بدان احتیاج دارند ، اجاره یک مکان اعم از تالار ، باغ عروسی و یا باغ تالار است.که مبلغ اجاره آن در ۷ ماه اول سال ، بر اساس میزان وسعت آن از ۴ میلیون به بالا است.اما همین مکان را اگر در ۵ ماه انتهایی سال بخواهید با مبلغی در حدود ۵/۲ میلیون میتوان اجاره نمود.البته ناگفته نماند تالاری که به مبلغ ۴ میلیون اجاره نموده اید را در اعیاد و مناسبت ها ممکن از از ۶ میلیون به بالا اجاره نمایید.
  • هزینه عکاسی و فیلمبرداری بسته به تعداد عکاسان و مهارت آتلیه بین ۱ تا ۲۰ میلیون تومان متغیر است.
  • انتخاب پکیج انتخابی زوجین اعم از کیک و شیرینی ، میوه ، بستنی ، نوشیدنی ، دسر و انواع غذاها و همچنین تزئین میزها به ازای هر نفر ۶۰ الی ۳۰۰ هزار تومان متغیر است.
  • تزئین ماشین عروس و دسته گل حداقل ۵۰۰ هزار تومان است و حداکثر ۵ میلیون تومان .
  • آرایشگاه عروس در پایین ترین منطقه تهران ۵۰۰ هزار تومان و در مناطق بالاتر بین ۲ الی ۵ میلیون تومان محاسبه میگردد.
  • آرایشگاه داماد بین ۳۰ الی ۳۰۰ هزار تومان.
  • لباس عروس در صورت اجاره بین ۴۰۰ الی ۲ میلیون تومان و در صورت خرید از ۲۵۰۰ میلیون تومان تا ۱۵ میلیون تومان .همچنین کت و شلوار داماد در حدود ۱۵۰۰ میلیون تومان میباشد.
  • اجاره ماشین عروس نیز با توجه به مدل انتخابی ماشین بین ۵۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون تومان متغیر است.
  • موزیک و دی جی نیز بصورت زنده با مبلغی در حدود ۱ میلیون تا ۲ میلون و پانصد هزار تومان متغیر است.

همانطور که ملاحظه نمودید قیمت ها بسیار متغیر است و کاملا سلیقه ای اعمال میشود.شما با توجه به بودجه ای که برای این مراسم در نظر گرفته اید میتوانید از موسسه تشریفاتی انتخابی خود مشاوره گرفته و مناسبترین تشریفات را برای خود انتخاب نمایید.

علاوه بر موارد اساسی ، خدمات مجالس شامل حریر آرایی و آتش بازی و بسیاری موارد دیگر می باشد.

+ نوشته شده در  شنبه 31 شهريور 1397ساعت 12:19  توسط miracle 

پکیج تشریفات عروسی

 

 
تشریفات عروسی شامل کلیه مراحلی است که طی میشود تا بکمک آن ها بتوان یک جشن خاطره انگیر را رقم زد.
 
بدون شک تمامی افراد تصور شبی رویایی را از مراسم خود دارند بدین منظور برخی از زوجین تصمیم میگیرند تا کلیه مراحل برگزاری این مراسم از صفر تا صد را ، اعم از اجاره باغ  عروسی یا تالار و آرایشگاه و مزون و فیلمبردار تا انتخاب کترینگ را به یک تشریفات مجالس میسپارند .این موسسات نیز با توجه به بودجه عروس و داماد و سلیقه آنان نسبت به تهیه و تدارکات این جشن اقدام میکنند.
 
پکیج تشریفات عروسی شامل چه مواردی میشود؟
خدمات مجالس که توسط یک موسسه تشریفات مجالس ارائه میشود شامل :
 
محل برگزاری مراسم
سفره عقد
نور پردازی و گل آرایی
عکس و فیلمبرداری
گروه موسیقی
معرفی مزون
معرفی آرایشگاه
دسته گل عروس
تزیین ماشین عروس
اجاره ماشین عروس
پذیرایی از میهمانان
تهیه غذا و کترینگ
 
 
واگذاری مراسم به موسسات تشریفات عروسی چه مزایا و یا معایبی دارد؟
بدون شک کمک گرفتن از دیگران در تمامی امور خوب است اما این امر معایبی نیز دارد.این امر در مورد تشریفات مجالس نیز صدق میکند.حال به بررسی مزایا یا معایب واگذاری مراسم به اینگونه موسسات میپردازیم…
 
مزایا:
کاهش استرس:
ورود به زندگی جدید به خودی خود استرس زا است لذا بهتر است استرس به نحو احسنت برگزار کردن مراسم را به کسانیکه تجربه این کار را دارند بسپارید.
 
صرفه جویی در وقت
در صورتیکه زوجین کارمند باشند ، تهیه و هماهنگی کلیه مراحل عروسی برایشان بسیار سخت خواهد بود زیرا اینامور نیاز به صرف وقت زیادی دارد.اما در صورتیکه امور را به یک موسسه تشریفاتی بگذارید دیگر نگران کمبود وقتتان نخواهید بود.
 
توجه به تمام جزئیات
بسیار اتفاق افتاده به دلیل مشغله دهنی و کاری عروس و داماد بسیاری از جزئیات از دید آنها مخفی مانده و در خلال میهمانی به آن برخورد میکنند که آن زمان دیگر بسیار دیر است.اما با سپردن مراسم و کلیه مراحل بشکل یک پکیج تشریفات عروسی  ، با استفاده از تجربه آنها دیگر نگران از قلم افتادن برخی از مراحل و جزئیات نخواهید بود.
 
مدیریت هزینه
مسئله بودجه چیزی است که برای همگان مهم است و افراد میکوشند متناسب با بودجه خود بهترین انتخاب ها را داشته باشند.در صورت استفاده از خدمات یک موسسه تشریفاتی میتوانید با یک جلسه مشاوره پکیجی متناسب با بودجه خود را انتخاب نمایید.
 
معایب:
۱ –  عدم مدیریت کارامد
 
در صورتیکه موسسه تشریفات مجالس خود را به درستی انتخاب ننمایید ، حتی با وجود هزینه زیادی که صرف نموده اید ، با مدیریت ناکارمدی که اعمال خواهد شد ، شاهد کمبودهایی در مراسم خود خواهید بود.
 
۲ – عدم کیفیت در غذا
 
یکی از مشکلاتی که ممکن است در حین مراسم پیش بیاید در حوزه سرو غذا است.در صورتیکه نظارت توسط خودتتان بر روی غذا صورت نگیرد ممکن است در تهیه آن از مواد نامرغوب استفاده کنند ، غذا کم بیاید و یا حتی بصورت سرد سرو شود.
 
۳ – ناهماهنگی پرسنل
 
گاها نیز پیش میاید همه مراحل به درستی پیش میرود مانند اینکه کیک از بهترین شیرینی فروشی ها تهیه شده است اما ناهماهنگی پرسنل موجب میشود که در توزیع کیک مشکل بوجود و به برخی زیاد و به برخی اصلا نرسد و این موضوع موجب نارضایتی میهمانانتان شود در حالیکه از طرف شما هیچگونه قصوری صورت نگرفته است.
+ نوشته شده در  سه شنبه 27 شهريور 1397ساعت 19:34  توسط miracle 

شرکت های معروف طراحی سایت در ایران

 

شرکت های معروف طراحی سایت در ایران - بهترین آموزشگاه طراحی سایت

با توجه به تغییر کسب و کارها به سمت مجازی و همچنین استفاده روز افزون کاربران اینترنتی ،استفاده از اینترنت و طراحی یک سایت برای رونق کسب و کارتان امری اجتناب ناپذیر است .اما چیزی که مهم است این است که وبسایت شما بشکلی حرفه ای طراحی گردد و به آن به چشم یک امکان فانتزی در کنار کسب و کارتان نگاه نکنید.

بر همین اساس کارفرمایان بدنبال شرکت های طراحی سایتی هستند که از پس نیازهای آنان به خوبی برآید و به بهترین نحو خواسته های آنان را اجرا نماید.

اما حال این سوال پیش میاید که:

شرکت های معروف طراحی سایت در ایران کدامند و از چه طریق میتوان آن ها را پیدا کرد؟

برای معروف شدن باید بهترین بود.اما برای اینکه  بتوان برترین ها را تشخیص داد چه نکاتی را باید مد نظر قرار داد؟در این مقاله قصد بررسی مواردی را داریم که با اطلاع از آنان بتوانید شرکت های معروف و برتر را در زمینه طراحی وب سایت شناسایی نمایید.

نخست باید گفت که هر آنچه با سرچ کردن در گوگل در بالای لیست مشاهده میکنید لزوما بهترین نیست و برای بهترین و معروف بودن نیاز به گزینه های دیگری نیز هست که در ادامه به بیان آنها خواهیم پرداخت.

وبسایت خود شرکت را بررسی نمایید

واضح است که هر کسی برای معرفی خود سنگ تمام میگذارد ،بنابراین آنچه در وبسایت مربوط به شرکت طراحی سایت میبینید تمام آن چیزی است که در توان داشته و در حد اعلا بکار برده است.همچنین میتوانید نمونه پروژه هایی که انجام داده است را ببینید.بدین منظور لازم است گرافیک سایت ، سرعت بارگزاری صفحات ، نحوه نمایش سایت در صفحه نمایش های گوناگون ،کاربری آسان و ترتیب چینش صفحات و مرتب بودن وبسایت ها را مورد بررسی قرار دهید.

میزان رضایت مشتریان آن شرکت را بررسی نمایید

پس از اینکه نمونه کارهای شرکت طراحی سایت را دیدید و مورد پسند شما واقع شد نوبت به پرس و جو میرسد .این کار به این دلیل اهمیت دارد که ممکن است شما از یک وبسایت خوشتان بیاید اما زمانیکه از صاحب پروژه نظر بپرسید متوجه شوید که اهداف وی دنبال نشده و یا پروژه با تاخیر به وی تحویل داده شده.بدین منظور میتوانید از بخش نمونه کارهای آن شرکت و با مراجعه به بخش تماس با ما نمونه سایت ها ، با مشتریان آن شرکت که قبلا از آنان خدمات دریافت نموده اند صحبت نموده و نظر انان را در مورد میزان رضایتشان از همکاری با شرکت مورد نظرتان بپرسید.

برخورداری از پشتیبانی حرفه ای

یکی از دلایل معروفیت یک شرکت در زمینه طراحی سایت ،پشتیبانی از سایت پس از طراحی است.درصورتیکه سایت شما به بهترین نحو طراحی شود اما پس از طراحی به حال خود رها شود ممکن است تمام هزینه هایی که متحمل شده اید را بر باد دهد.درست مانند یک کشتی گران قیمت که پس از ساخت ، بدون ناخدا در دریا رها شود.

هزینه تمام شده را مورد توجه قرار دهید

همیشه قیمت بالا ضامن کیفیت بیشتر نیست.چه بسا شرکت های معروفی که با گرفتن هزینه های کلان از مشتری ،ماه ها و بلکه سالهاست که تحویل پروژه را به امروز و فردا میاندازند.از طرفی نباید گول قیمت های پایین برخی از شرکت های طراحی سایت را بخورید .یک شرکت طراحی سایت معروف و خوب ،پس اینکه تمامی انتظارات مشتری را بررسی و امکانات مورد نیاز وی را سنجید ، هزینه را متناسب با کاری که قرار است انجام دهد به مشتری اعلام می نماید.

 

مطالب مرتبط : 

آموزشگاه طراحی سایت 

کلاس آموزش طراحی سایت 

دوره آموزشی طراحی سایت 

آموزشگاه برنامه نویسی 

کلاس های آموزش برنامه نویسی 

بهترین آموزشگاه کامپیوتر 

+ نوشته شده در  يکشنبه 25 شهريور 1397ساعت 17:53  توسط miracle 

خدمات مجالس و تشریفات

 

خدمات مجالس - تشریفات مجالس

خدمات مجالس – تشریفات مجالس

سابقه استفاده از خدمات مجالس و تشریفات مجالس در ایران به سال ۱۳۸۰ به بعد برمیگردد.به شکلی که افراد برای گرفتن خدمات به این سازمان ها مراجعه و بر اساس نوع میهمانی و بودجه خود نسبت به گرفتن خدمات از این موسسات مبادرت مینمودند.در ان سالها خدمات محدود به مراسم ازدواج میشد اما امروزه بدلیل شرایط جامعه بسیاری از افراد مجبورند مراسم کوچک خودشان اعم از جشن تولد ،جشن های بازنشستگی ،نامزدی ،ازدواج و یا حتی ختم را به این موسسات بسپارند.اما برای گرفتن خدمات باید به چه نکاتی توجه نمایید؟

در این مقاله کوشیده ایم شما را با خدماتی که  تشریفات مجالس ارائه میدهند، آشنا نماییم.پس با ما همراه باشید…

اصلی ترین تبحر یک موسسه تشریفاتی بررسی سلیقه میهمان و ارائه یک پکیج مناسب با بودجه و درخواست مشتری است.آنها با بررسی این موارد ،بهترین گزینه ها را به شما پیشنهاد خواهند داد.

پس از این مهم ،نوبت به فراهم اوردن محلی برای مراسم میرسد.بدین منظور با توجه به نوع مراسم ، تعداد میهمانان ، بودجه میزبان و سلیقه اش ،یک باغ عروسی ، سالن و یا تالار را به او پیشنهاد میدهند.

تهیه کارت دعوت نیز از دیگر خدمات موسسات تشریفات مجالس است.

تشریفات عروسی - خدمات مجالس

تشریفات عروسی – خدمات مجالس

خدمات مجالس تزیین و گل آرایی سالن،تزیین و گل آرایی باغ عروسی ،اتاق عقد ،میزها ،جایگاه نشستن عروس و داماد ، ورودی ها ،ماشین عروس و دسته گل عروس نیز کاملا با توجه به بودجه و سلیقه میزبان صورت میپذیرد.

فیلم و عکس برداری نیز از جمله خدمات مجالس است که توسط این مراکز ارائه میشود.بدین منظور با تجه به میزان هزینه ای که مشتری در نظر گرفته است آتلیه و لوکیشنی زیبا را برای مشتری در نظر خواهند گرفت.

همچنین در صورتیکه مراسم ، ازدواج است ، معرفی محلی برای اجاره ماشین عروس و مزون برای تهیه لباس عروس و داماد و معرفی آرایشگاه برای عروس و داماد جزو وظایف یک موسسه تشریفات عروسی خوب است.

معرفی قنادی برای تهیه کیک و شیرینی مراسم نیز از جمله خدمات مجالس است که از یک موسسه تشریفات عروسیمیتوان انتظار داشت.

کترینگ یکی دیگر از وظایف موسسات تشریفات است.کترینگ به معنی : سرو غذا ،دسر ،میوه ،شیرینی و …

همچنین استفاده از ظروف شیک و متناسب با مراسم ،چیدمان میز ،رومیزی و … از نکاتی است که در حیطه کترینگ قرار میگیرد.

در نهایت میتوان به این نکته نیز اشاره نمود که در صورتیکه از موسسه طرف قرار داد خود مطمئن نیستید میتوانید هر بخش را به یک موسسه محول نمایید.با این کار در صورتیکه از خدمات یکی از آنها راضی نبودید منجر به نارضایتی کلی شما نخواهد شد اما این نکته را نیز مورد توجه قرار دهید که با این کار هزینه تمام شده برای شما بسیار بیشتر از زمانی خواهد بود که تمامی مراحل را به یک موسسه تشریفات عروسی بسپارید.بنابراین در انتخابتشریفات مجالس خود با دقت و وسواس بیشتری گام بردارید.بدین منظور میتوانید از کسانیکه از خدمات مجالس آن موسسه استفاده نموده اند سوال نمایید.و یا در برخی مراسم آنان شرکت نماید.در صورتیکه این امکان برایتان مهیا نبود میتوانید از آنان نمونه کار درخواست نمایید.

+ نوشته شده در  يکشنبه 25 شهريور 1397ساعت 17:11  توسط miracle 

بهترین تشریفات عروسی در تهران

 

موسسات تشریفات مجالس ، به موسساتی گفته میشود که وظیفه برگزاری مراسم و میهمانی های بزرگ من جمله مراسم ازدواج را بر عهده دارند.این وظایف عبارتند از اجاره باغ عروسی یا تالار ،انتخاب مزون ،آرایشگاه ،اجاره ماشین عروس ،عکاسی و فیلمبرداری ،دی جی و موزیک و … است .

در صورتیکه مراسم خود را به اینگونه موسسات بسپارید ، از تجربه و تبحر آنان در زمینه مدیریت و برگزاری مجالس بهره مند خواهید شد.چرا که زوجین جوان به علت استرس های وارده به دلیل برگزاری یک مراسم ایده آل و همچنین عدم تجربه کافی در این زمینه ، عملا نمیتوانند در زمینه تدارکات و هماهنگی کلیه مراحل به خوبی عمل نمایند و ممکن است نتیجه آنطور که دلخواهشان بوده از آب در نیاید.

اما سوال اینجاست که:

بهترین موسسات تشریفات عروسی در تهران کدام است؟

یافتن بهترین تشریفات عروسی در تهران ، در حالیکه تمامی فضاها مانند تلویزیون ،روزنامه ،اینترنت و در و دیوارها پر از تبلیغات رنگارنگ شده اند کاری غیر ممکن نیست.تنها نیازمند زمان بندی برای انتخاب بهترین تشریفات عروسیاست تا شبی بیاد ماندنی داشته باشید.

دقت نمایید که همیشه بهترین ها نیاز به تبلیغ ندارند.پس برای شناخت آنان لازم نیست بدنبال نامشان در مجلات و یا تلویزیون باشید.بهترین تبلیغ برای یک برند و خدمات ، تبلیغ رایگان است.یعنی چه ؟نام بهترین ها همیشه از طریق دهان به دهان منتقل میشود بنابراین لازم است به سراغ افرادی بروید که قبلا از خدمات مجالس  این موسسات استفاده نموده اند.

آیا گران بودن ضامن بهترین بودن است؟

در جواب این سوال باید گفت خیر…اینکه یک تشریفات مجالس ، خدمات مجالس خود را به قیمت بسیار بالاتری عرضه نماید ،دلیل بر بهتر و حرفه ای تر بودن خدماتش نیست بلکه توانایی مدیریت هزینه هاست که یک تشریفات مجالس را از دیگران متمایز میکند زیرا با تنوع منوهایشان توانایی ارائه خدمات به افراد با بودجه های متفاوت را دارند.

یکی از خصوصیاتی که یه تشریفات عروسی را از دیگر موسسات متمایز میکند کیفیت خدمات مجالس آن است بدین معنی که با در دست داشتن زیر مجموعه های متشکل از بهترین ها ، با کیفیت ترین خدمات مجالس را ارائه میدهد تا مشتریان خود را به نحو احسنت راضی نماید.

علاوه بر این تنوع در موقعیت برگزاری مراسم نیز یکی از مواردی است که یک تشریفات مجالس را تبدیل به بهترین موسسه تشریفاتی مینماید.

بهترین تشریفات عروسی در تهران - خدمات مجالس باغ عروسی - بهترین تشریفات عروسی

 
+ نوشته شده در  شنبه 24 شهريور 1397ساعت 15:10  توسط miracle 

تفاوت زبان های مختلف در برنامه نویسی یک وب سایت

دوره های آموزشی طراحی سایت - بهترین آموزشگاه برنامه نویسی

در صورتیکه قصد ورود به دنیای طراحی سایت را دارید لازم است بدانید که سایت ها با چه زبان هایی نوشته میشوند .کدام ها برای کار شما مناسب است و چه فرقی با یکدیگر دارند؟

نخست لازم است به دو بخش کلی زبان های برنامه نویسی اشاره کنیم:

  • زبان های سمت سرور
  • زبان های سمت کاربر

در این مقاله سعی بر این است که تمامی زبان های برنامه نویسی تحت وب را به شما معرفی نموده و به بررسی تفاوت های آنان با یکدیگر بپردازیم..

زبان های سمت سرور:

این زبان ها مربوط به به اصطلاح پشت صحنه است و کاربر با آنها سرو کار ندارد.انجام امور محاسباتی توسط این زبان ها صورت میپذیرد. در واقع انجام پردازش اطلاعات دریافتی از سوی کاربر در عهده این زبان ها است.

از جمله این زبان ها میتوان به : Asp.net , PHP , JAVA  ، پایتون ، روبی و … اشاره نمود.

جاوا :

این زبان یکی از محبوبترین زبانهای برنامه نویسی تا سال 2012 بود.این زبان قابلیت پیاده سازی بر روی تمامی پلتفرم های استاندارد را دارد.توجه نمایید که زبان جاوا را با زبان جاوا اسکریپت اشتباه نگیرید.

تقسیم بندی تکنولوژی های جاوا به سه صورت زیر قابل تقسیم است:

  • جاوا سازمانی (JEE):  این پلتفرم بنام Java enterprise edition است .از این پلتفرم در توسعه برنامه های سازمانی و بزرگ استفاده میشود.همچنین برنامه های شبکه و سرورها نیز توسط این پلتفرم ساخته میشوند.
  • جاوا اپلیکیشن موبایل (J2ME): این پلتفرم بنام Java 2 Mobility Edition شناخته میشود.این پلتفرم دارای کتابخانه های بسیاری است و برای توسعه اپلیکیشن های دستگاه های کوچک مانند موبایل کاربرد دارد.
  • جاوا استاندارد (J2SE): مخفف شده نام Java 2 platform standard edition است.کاربرد این پلتفرم در تولید برنامه های کاربردی نظیر انواع بازی ها و یا اپلیکیشن های پایگاه داده ها است.

 PHP :

مخفف عبارت Hypertext Preprocessor به معنی ابر پردازنده متن است.یکی از پر طرفدارترین زبان های برنامه نویسی سمت سرور PHP است .از این زبان در طراحی سایت های پویا استفاده میشود.ساختار این زبان شبیه به زبان C و Perl است.به همین دلیل یادگیری آن برای افرادی که به تازگی وارد دنیای وب شده اند آسان و قابل درک است.علاوه بر این php یک زبان شی گراست که علاوه بر توسعه وبسایت کاربری عمومی نیز دارد.

Asp.net  :

مخفف عبارت Active Sever Page  است که به معنی صفحات فعال تحت وب است.یکی از قدرتمندترین زبان های تحت وب برای تولید اپلیکیشن های وب است.بان اطلاعاتی این زبان sqlserver  است و در سرورهای ویندوز قابل اجرا میباشند.این زبان دارای تعداد زیادی ابزارهای کنترلی مانند تول باکس های متعدد جهت کد نویسی برای صفحات html هستند.

پایتون :

یکی از محبوبترین زبان های برنامه نویسی است که بازار شغلی مناسبی هم دار.syntax های آن بسیار آسان و قابل درک دارد به همین دلیل طرفداران بسیاری را از آن خود کرده است.در این زبان براکت استفاده نمیشود اما بجای آن قفل های کد توسط indentation  تعریف میشوند.خطوط با خطوط به پایان میرسند و نه با یک کاراکتر خاص.

 دوره آموزشی php

 دوره آموزشی asp.net

 دوره آموزشی asp.net mvc

 

آموزشگاه برنامه نویسی - دوره آموزشی برنامه نویسی

 

زبان های سمت کاربر :

زبان سمت کاربر زبانی است که وظیفه ارتباط کاربر با سایت را دارد.در واقع کدهای این زبان ها در مرورگر کاربر اجرا میگردند.

از زبان های سمت کاربر میتوان به HTML , CSS  , JavaScript اشاره نمود.

در صورتیکه تنها از این دسته کدها برای طراحی و ساخت وبسایت استفاده نمایید ، نتیجه حاصله، یک وبسایت ایستا خواهد بود که نه تنها تعامل خوبی با کاربر ندارد و کنترل آن بسیار سخت ، بلکه از نظر سئو نیز امتیاز پایینی دارد .حال به تشریح انواع زبان های برنامه نویسی سمت کاربر میپردازیم.

  • سایت استاتیک یا ایستا به سایت هایی گفته میشود که تنها به ارائه یک سری از اطلاعات میپردازد و هیچگونه تعامل دو طرفه ای با کاربر ندارد.بعنوان مثال ،سایت معرفی محصولات یک شرکت که صرفا اطلاعاتی را در مورد محصولاتش به مخاطب عرضه مینماید.
  • سایت پویا یا داینامیک به سایت هایی گفته میشود که کاربران سایت میتوانند با سایت در تعامل باشند.بعنوان مثال بتوانند در سایت ثبت نام کنند.نظر دهند و یا خرید کنند.

Html  :

این کلمه مخفف عبارت HyperText Markup Language است .به معنی زبان نشانه گذاری ابر متن.این زبان به عنوان اسکلت بندی یک وبسایت در نظر گرفته میشود بطوریکه دیگرزبان ها با این کد ها ارتباط برقرار میکنند و بر روی آن سوار میشوند.این زبان یک سری کد های بسیار ساده هستند که یادگیری آن زمان اندکی را میطلنبد.در عین حال زبانی است که برای ورود به دیگر عرصه ها ، یادگیری آن واجب است.از html بعنوان یک زبان یاد نمیشود زیرا تنها توسط تگ های آن میتوان موردی را بر روی مرورگر به نمایش دراورد.

Css :

همانطور که در بالا نیز بیان نمودم کدهای html تنها به مانند اسکلت یک ساختمان هستند که هیچ خاصیت نمایشی ندارند.و توسط آنها نمیتوان هیچ موردی را به نمایش دراورد.

با مرور زمان و پس از نیاز انسان به نمایش دادن موارد گرافیکی زبانی تحت عنوان Css ابداع شد.این کلمه مخفف عبارت Cascading Style Sheets به معنی الگوهای آبشاری است.کدهای این زبان به Html وصل میشوند و سپس موارد گرافیکی بر روی صفحه به نمایش در می ایند.از جمله این موارد میتوان به استایل دادن به نوشته ها ،سایه ،تنظیم اندازه بین اجزا ،حاشیه عس ها و … اشاره نمود.

جاوا اسکریپت :

یکی از معروفترین زبان های برنامه نویسی است که توسط آن میتوان وبسایت ها را تعاملی نمود.بعنوان مثال کاربر با تغییر مکان موس بر روی منو با باز شدن زیر منو ها مواجه خواهد شد.

برخی از مواردی که توسط آن ها میتوان با استفاده از جاوااسکریپت آن ها را اجرا نمود عبارتند از :

نمایش داده ها توسط جداول و نمودارها

تغییر در وبسایت توسط حذف و اضافه تگ های html

ساخت قسمت های تعاملی مانند : منوها ، Data Picker  و …

ایمپورت داده ها از سایر سایت ها و تحلیل آنها

استفاده از فناوری AJAX به منظور جلوگیری از بارگذاری مطالب تکراری

 دوره آموزشی html/css

 دوره آموزشی بوت استرپ

 دوره آموزشی جاوااسکریپت  و جی کوئری

اما اینها تنها زبان های برنامه نویسی مربوط به حوزه وبسایت نبودند و زبان های بسیاری در این زمینه وجود دارند.اما در این مقاله سعی شد در مورد برخی از پرمصرف ترین زبان های برنامه نویسی اطلاعاتی به شما مخاطبان داده شود.

+ نوشته شده در  سه شنبه 20 شهريور 1397ساعت 17:07  توسط miracle 

تشریفات مجالس ارزان

 

این روزها به دلایل مختلف نظیر توقعات بالا شاهد برگزاری مجالس با هزینه های سرسام آوری هستیم به گونه ای که افراد تصمیم میگیرند از خیر این مراسم گذشته و آنرا در حد برگزاری با جمعی بسیار کوچک و در خانه خود محدود میکنند اما این موضوع تا زمانی قابل اجرا است که میهمانی بصورت رسمی نباشد و قابلیت برگزاری با جمعی محدود را داشته باشد.مانند یک جشن تولد کوچک و با جمعی خودمانی.اما اگر موضوع مراسمی چون عروسی ،نامزدی ،جشن بازنشستگی و یا جشن هایی از این دست که تعداد مدعوین بالاتر است و نیاز به فضای بیشتری وجود دارد ، دیگر نمیتوان بر روی محدود کردن مراسم در حد خانه حساب نمود.

اما برای داشتن یک مراسم با تمام تشریفات عروسی بصورتی که هزینه تمام شده آن ، ارزان و به صرفه باشد، باید به چه نکاتی توجه نمود؟کدام آیتم ها قابلیت حذف و یا کاهش را دارند؟در ادامه به بررسی این موارد میپردازیم:

یکی از مواردی که عمده ترین مبلغ بودجه شما را به خود اختصاص میدهد اجاره محل برگزاری مراسم است.بدین منظور برای داشتن مراسمی به صرفه لازم است تالار یا باغ عروسی را انتخاب نمایید که که دکوراسیون معمولی تری داشته باشد و هرچه این فضا دکوراسیون مجلل تر و اشرافی تری داشته باشد از نظر هزینه بالاتر خواهد رفت.همچنین در صورتیکه تعداد میهمانان شما کم است نیازی به اجاره یک باغ عروسی بزرگ نیست.

تشریفات مجالس - خدمات مجالس - تشریفات عروسی

  • عکاسی و فیلمبرداری

به تعداد فیلمبردارها دقت نمایید.بعنوان مثال درست است که وجود چندین فیلمبردار در مراسم عروسی خوب است و موجب فیلمبرداری از تمام زوایا میشود اما در صورتیکه قصد برگزاری مراسمی ارزان را دارید تعداد فیلبرداران را به دو و یا یکی کاهش دهید.زیرا تمامی مراحل عکس و فیلمبرداری را میتوان میکس نمود و آپشن هایی که در زمان فیلمبرداری یا عکاسی استفاده نشده را ایجاد نمود.

  • گل آرایی

یکی از مواردی که در تمام مراسم از آن استفاده میشود گل آرایی است.که شامل گل آرایی میزها ، ورودی ها ، جایگاه عروس و داماد و یا حتی ماشین عروس نیز میشود.در صورتیکه هزینه تمام شده مجلس برایتان اهمیت دارد لزومی ندارد تمامی طول مسیر ورود میهمانان به سالن را گل آرایی نمایید.همچنین میتوان از گل آرایی میز های کوچک میهمانان فاکتور گرفت.

جهت کاهش هزینه می توانید موارد خدمات مجالس خود را کاهش دهید.

  • کیترینگ (پکیج پذیرایی)

یکی از مراحلی که ارزیابی کیفیت مراسم شما توسط میهمانان بدان وابسته است بحث کیترینگ است.کیترینگ به معنی خدمات سرو غذای مراسم.در صورتیکه نمیخواهید هزینه زیادی را صرف این موضوع نمایید کافی است در انتخاب تنوع غذاها را کمتر نمایید.همچنین میتوانید بجای چندین نوع دسر تنها یکی سفارش دهید.اما در کنار آن تعداد نوشیدنی ها را افزایش دهید.

+ نوشته شده در  سه شنبه 20 شهريور 1397ساعت 16:26  توسط miracle 

چگونه یک وبسایت طراحی کنیم

 

کلاس آموزش طراحی سایت

طراحی یک وب سایت از جمله اموری است که نیازمند دانش و تخصص است و صد البته که هرچه تجربه شما بالاتر رود سایت های تخصصی تری را طراحی خواهید نمود.

بدین منظور برخورداری از اطلاعاتی نظیر:

تسلط به تگ های html و کدهای  css (دوره آموزشی html /css )

تسلط به فریمورک بوت استرپ (دوره آموزشی بوت استرپ)

تسلط به کدهای جاوااسکریپت و جی کوئری ( دوره آموزشی جاوااسکریپت و جی کوئری )

تسلط به یکی از زبان های برنامه نویسی تحت وب مانند: php  یا asp.net mvc (دوره آموزشی php  – دوره آموزشی asp.net mvc )

البته میتوانید در تمامی موارد فوق اطلاعات خود را بصورت کامل طی نکنید و فقط در یک رشته مهارت کسب کنید اما دیر یا زود خود را محتاج دیگران خواهید یافت.همچنین در کنار آموزش مهارت های فوق ،اطلاع از مهارت های گرافیکی نیز بسیار مهم است.چرا که زیبا شناسی یکی از راه های جذب و بالا بردن نرخ ماندگاری کاربر در سایت است.

برای شروع به کار باید چه کرد؟

اگر قصد طراحی یک سایت را دارید باید مراحل کلی آن را بشناسید.در ادامه به ذکر مراحل طراحی یک وب سایت میپردازیم:

طراحی وب سایت - چگونه یک وب سایت طراحی کنیم ؟ - دوره های آموزشی طراحی سایت

شناخت هدف پروژه

در قدم اول باید انتظار کارفرما را بدانید.اینکه انتظار وی از سایت چیست؟ کاربری سایت آموزشی ،فروشگاهی و یا معرفی محصول است؟سپس نوبت به شناخت کاربران هدف میرسد.بدین منظور باید بدانید کاربران شما داخل کشور هستند یا از تمام جهان بازدیددارید؟بیشتر در دسکتاپ سایت را ملاحظه میکنند و یا از طریق موبایل.

رسم وایرفریم

پس از شناخت اهداف کلی سایت نوبت به رسم وایرفریم و نقشه سایت میرسد.

وایر فریم نمایی کلی از سایت است که نشان دهنده این است که اجزای سایت هر کدام در کجا قرار و چگونه با یکدیگر در ارتباط هستند.

در مرحله بعدی برای اینکه با نمای کلی سایت آشنا شوید میتوانید وایرفریم را توسط نرم افزارهای گرافیکی اجرا نمایید تا قبل از شروع بکار نمایی کلی از سایت را دیده و ایرادات احتمالی آنرا رفع نمایید.

مرحله طراحی قالب

در این مرحله بر اساس وایرفریم رسم شده ،طراحان قالب سایت با استفاده از html&css و فریمورک بوت استرپ صفحات وب سایت را طراحی می کنند و پس از اخذ تایید مشتری به برنامه نویس تحویل می دهند.

مرحله کد نویسی

در این مرحله برنامه نویسان وارد عمل شده و با توجه به انتخاب زبان سابت توسط مشتری به ورود کدهای php  و یا asp.net mvc اقدام نمایند.

تست قبل از انتشار

قبل از انتشار یه پروژه باید آنرا بر روی سرور لود نمود و ایرادات احتمالی آن از نظر عملکرد دکمه ها ،منوها و دیگر قسمت ها بررسی نمود.معمولا در این مرحله سایت بر روی مرورگرهای مختلف قرار گرفته و تست میشود .همچنین از نظر ریسپانسیو بودن بر روی صفحه موبایل ،دسکتاپ و… تست میشود.

انتشار نسخه نهایی

پس از طی تمامی مراحل فوق نوبت به اپلود نسخه نهایی پروژه و استفاده رسمی کاربران می رسد.در این مرحله باید مدتی را به کاربران اجازه دهید تا بازخوردهایی را به شما انتقال دهند.ممکن است برخی قسمت ها کاربری آسانی نداشته و با ایراداتی روبرو باشد که از دید شما مخفی مانده بوده.

پشتیبانی از سایت

پس از اتمام پروژه نیاز به یک پشتیبانی از سایت دارید.یک تیم قوی که پس از اتمام طراحی سایت نسبت به به روز نگه داشتن سایت و رفع ایرادات احتمالی آن به شما کمک کنند.

+ نوشته شده در  يکشنبه 18 شهريور 1397ساعت 15:37  توسط miracle 

خدمات عروسی

 

خدمات عروسی - تشریفات عروسی

مراسم ازدواج جزو یکی از بزرگترین اتفاقات زندگی هر شخصی است.اما برگزاری این رویداد به نحو احسنت نیازمند یکسری خدمات است که لازم است با آن ها آشنا شوید.

در این مقاله قصد بررسی خدماتی را داریم که طی برگزاری جشن ازدواج با آنها برخورد خواهید کرد.

اولین مرحله از اموری که برای جشن ازدواج در نظر گرفته میشود میتوان به  در نظر گرفتن یک محیط برای برگزاری جشن اشاره نمود.این محیط که میتواند سالن ،تالار و یا باغ باشد با توجه به تعداد میهمانان و بودجه زوجین اجاره میشود.گاها فضای منزل زوجین نیز اجازه برگزاری این مراسم را به آنها میدهد.اما در هر صورت باید برای این موضوع به فصلی که قصد برگزاری مراسم را دارید در نظر بگیرید.بعنوان مثال در صورتیکه در فصل زمستان نسبت به اجاره باغ عروسی اقدام مینمایید باید نسبت به تجهیز آن به وسایل گرمایشی اقدام شده باشد ولی بطور معمول در فصل زمستان از تالار برای برگزاری جشن استفاده میشود.در این مورد باید توجه نمایید که هزینه اجاره  فضا در مناسب ها و اعیاد و روزهای تعطیل به نسبت دیگر اوقات سال گران تر است.

کارت عروسی را نیز میتوان جزو خدمات عروسی دانست.بصورت معمول در صورتیکه از یک موسسه تشریفات مجالس، خدمات مجالس گرفته باشید این مورد یکی از وظایف این موسسات است.

از دیگر مواردی که جزو خدمات عروسی محسوب میشوند ،میتوان به تزئین اتاق عقد و ماشین عروس اشاره نمود که سلیقه ای است و با توجه به نظر مشتری و بودجه وی انجام میپذیرد.

باغ عروسی - خدمات عروسی

خدمات آرایشی عروس و داماد نیز در زمره مواردی است که به زوجین توسط معرفی آرایشگاه های برتر پیشنهاد میشود.

سپس نوبت به البسه عروس و داماد میرسد.از دیگر وظایف موسسات تشریفات مجالس این است که مزون مناسب را به زوجین معرفی نماید تا لباسی مناسب سلیقه و بودجه خود تهیه نمایند.

یکی از مواردی که بشدت برای عروس و دامادها مهم است بحث عکاسی و فیلمبرداری از مراسم است.زیرا تنها چیزی است که برای عروس و داماد باقی میماند و تمام زحماتی که کشیده اند توسط آن ثبت و ضبط خواهد شد.

و اما نهایی ترین خدماتی که ضمن مراسم عروسی ارائه میشود موضوع کترینگ است.این خدمات شامل کلیه خدمات پذیرایی شامل کیک و شیرینی ،سرو غذا و دسر ،ظروف پذیرایی ،میز شام و … هستند.

+ نوشته شده در  يکشنبه 18 شهريور 1397ساعت 15:23  توسط miracle 

شرکت های انیمیشن سازی در ایران

انیمیشن سازی در جوامع انسانی با قدمتی چندین هزار ساله روبرو است.چنانچه از کشفیات دوران باستان بدست آمده و تصاویر حک شده بر روی کوزه های سفالی ،در صورتیکه آن را به سرعت بچرخانید یک انیمیشن و تصویر متحرک مشاهده خواهید نمود.اما انیمیشن به سبک امروزی به دوران پس از جنگ جهانی دوم برمیگردد.خاستگاه انیمیشن را کشور امریکا میدانند.چرا که پس از جنگ جهانی این کشور در صدد معرفی خود و فرهنگش برامد.پس سرمایه گذاری عظیمی را در این باره صرف نمود.پس از آن اروپا و به ویژه اروپای شرقی درصدد ساخت انیمیشن برامد اما بدلیل اینکه نمیتوانست مانند امریکا سرمایه گذاری عظیمی انجام دهد به ایجاد سبک زاگرب رو آورد.انیمیشنی سبک اما پر بار و پر مفهوم.پس دنیای انیمیشن باتولیدات انبوه ،فرهنگ خود را به دنیا معرفی نمود.

حال سوال اینجاست :که

انیمیشن سازی

انیمیشن سازی

جایگاه ایران در حوزه انیمیشن در دنیای امروز کجاست؟

در ایران امروز ،استعداد های زیادی داریم .اما در حوزه انیمیشن مهره های قوی کافی نیست و برای انجام یک پروژه موفق به تیمی قوی داریم.حال آنکه کشورهایی که تا چند سال اخیر چیزی از تمدن نمیدانستند ،نظیر کشورهای حاشیه خلیج فارس ، با صرف هزینه های بالا اقدام به ساخت انیمیشن هایی برای معرفی تاریخ جعلی خود به جهانیان نموده اند.بعنوان مثال یکی از همین کشورهی عربی انیمیشنی ساخته و ابوعلی سینا را جزو مفاخر خود به دنیا معرفی نموده!حال آنکه کسانیکه اندک دانشی از تاریخ دارند میدانند شخصیت ابوعلی سینا ،یک شخصیت ایرانی است.با این اوصاف جایگاه ایران در جهان از وضعیت خوبی برخوردار نیست.

شرکت های انیمیشن سازی در ایران

شرکت های انیمیشن سازی در ایران

مشکلات انیمیشن سازی ایران در کجاست؟

برای رشد در هر زمینه ای نیاز به یک بستر مناسب به علاوه حمایت داریم.علاوه بر اینها نیاز و درخواست موجب رقابت شده و همین بازار رقابتی موجب بالا رفتن کیفیت یک اثر میشود.اما متاسفانه در اوضاع کنونی جامعه نه بستر مناسبی و نه حمایتی برای تولیدات داخلی وجود دارد.توجه به این نکته نیز حائز اهمیت است که کودکانمان همانطور که کارتون های مذهبی نیاز دارند ،نیازمند دیدن اثرات اکشن و هیجان انگیز نیز میباشند.انیمیشن هایی که علاوه بر شناخت اسطوره های سرزمینمان شور و شوق کودکی را نیزدر آنها بیدار نماید.

علیرغم تمام این موارد در سالهای اخیر شاهد ساخت انیمیشن های قوی نیز بوده ایم.هرچند تعداد آنها بسیار کم بوده .

در حوزه ساخت انیمیشن یکی از عوامل تعیین کننده ی انجام یا عدم انجام پروژه ، بحث اقتصادی آن است. به همین منظور باید تضمین منافع مالی و بحث سود آوری را برای سرمایه گذاران این صنعت انجام داد.از طرف دیگر به دلیل طولانی بودن تولید محصولات انیمیشنی ممکن است این تفکر در بین مدیران مطرح شود که اگر بخواهیم سرمایه گذاری نماییم ممکن است ظرف مدت یکی دو سال آینده مدییت من تمام شود و این اثر بنام شخص دیگری ثبت شود.پس یک راه برای حل این موضوع تعیین چشم انداز در عرضه انیمیشن سازی است تا نام تمام دست اندر کاران در فرایند تولید ذکر شود و خط مشی تولید ثابت باقی بماند.

حال بیایید نگاهی به شرکت های انمیشن سازی در ایران بیاندازیم;

شرکت های انمیشن سازی در ایران

در عرضه انیمیشن سازی میتوان به شرکت پویا نمایی صبا که وابسته به صدا و سیما است اشاره نمود.این شرکت سالانه هزاران دقیقه انیمیشن را از سازندگان پویانمایی خریداری نموده و نسبت به پخش آنان از تلویزیون اقدام مینماید.

از جمله انیمیشن های موفقی که در شرکت های انیمیشن سازی ایران ساخته شده میتوان به خورشید مصر ،هفت رنگ ،قلب سیمرغ و سرزمین خواب اشاره نمود.

همچنین ایران در عرصه جشنواره های بین المللی نیز بخوبی درخشیده و جوایزی را برای ساخته های کوتاه انیمیشنی از آن خود نموده است که میتوان به عروس گمشده ،تونل و رنگ عشق اشاره نمود.

علاوه بر اینها در زمینه تولیدات سریالی میتوان به سریال های شکرستان ،پهلوانان ،خداوند لک لک ها را دوست دارد و فرزندان آفتاب اشاره کرد.

کلام آخر:

در عرصه کنونی جامعه برای بدست آوردن موفقیت در تولیدات انیمیشنی لازم است شرکت ها و تیم های پویانمایی درک درستی از نیازهای جامعه داشته باشند.بدین منظور باید بدانیم چه سبکی از انیمیشن برای کودکانمان اعم از اکشن ، زندگینامه و یا مذهبی نیاز است که تا مانع از نقش بستن شخصیت های بیگانه ای نظیر اسپایدر من و بن تن در ذهن کودکانمان شویم.

همچنین ضمن تضمین منابع مالی به سرمایه گذاران ،سیاست هایی اعمال نماییم که پس از اتمام مدیریتی آنان ،نام آنها در پروژه محفوظ بماند و زحمات آنان نادیده گرفته نشود.

دوره های آموزش انیمیشن سازی در آموزشگاه کامپیوتر پرتو  : 

*دوره آموزشی انیمیشن سازی دو بعدی 

*دوره اموزشی افترافکت

*دوره آموزشی پریمیر و ادیوس

*دوره آموزش انیمیشن سازی با مایا

*دوره آموزشی زیبراش

+ نوشته شده در  دوشنبه 12 شهريور 1397ساعت 17:54  توسط miracle 

کلیپ و عکس های جذاب و ماندگار در باغ عروسی

 

 

رسم و رسومات ایرانیان طی سالیان اخیر تغییرات زیادی داشته و شاید بتوان یکی از مهمترین رسومات عروسی را ،عکاسی و فیلمبرداری از مراسم دانست.عکس و فیلم تنها چیزی است که از این شب استثنایی میتوانید داشته باشید و در آینده زمانی که خاطرتان مکدر شد با مراجعه به آن دوباره حس سرزندگی و طرات نمایید.علاوه بر ژست هایی که عکاس به شما آموزش میدهد مکان انتخابی شما برای این ثبت رویداد بسیار مهم است .

عکس ها و کلیپ های مربوط به جشن های عروسی در مکان های متنوعی نظیر آتلیه ، باغ ، کنار دریا ،صحرا ، جنگل و … گرفته میشوند.در مورد انتخاب محیط آتلیه و باغ عروسی ،باغ به دلیل محیط سرزنده تری که دارد عکس های جذاب تری را به شما میدهد.

همچنین محیط باغ عروسی به دلیل داشتن محیط باز تر و بزرگتر و به دور از مزاحمت همسایگان ،مکانی دنج تر را برای زوجین به ارمغان میاورد.

البته واضح است که همگان از داشتن باغچه و باغ بهره مند نیستند و باید نسبت به اجاره یک باغ عروسی متناسب با بودجه خود اقدام نمایند.

اگر جزو آن دسته از زوجینی هستید که باغ عروسی را برای عکاسی و فیلمبرداری انتخاب نموده اید باید اهل ریسک نیز باشید.

زیرا عکس های خاص و منحصر بفرد نتیجه پذیرفتن ریسک محیط طبیعی است.

یکی از خصوصیات عکاسی در باغ وجود آب و هوای متغیر است.همواره سعی کنید چند روز قبل از مراسم ،از هواشناسی پیگیر آب و هوای روز موعود شوید تا با هماهنگی عکاس و با آمادگی عکس های مناسب آن آب و هوا را داشته باشید.

اما اگر بدون برنامه ریزی شما برای شرایط جوی ،باران گرفت نترسید. از کثیف شدن لباستان نهراسید.زیر باران بروید و جوری رفتار کنید گویی کودکی هستید که برای خیس شدن زیر باران رفته.اما زیاده روی نکنید!در صورتیکه عکاسی در باغ و در فصول پاییز و زمستان را در نظر گرفته اید سعی کنید مجهز باشید.به همراه خود چتر و کفش اضافی داشته باشید.

یکی دیگر از مزایای عکاسی و فیلمبرداری در باغ عروسی نامحدود بودن فضا است.لوکیشن شما میتواند کنار یک عمارت ،زیر درختان ،در زیر چتری از گل ها ،بر روی تاب ،روی نیکمت یا حتی کنار یک دریاچه رویایی باشد.

یکی از کارهایی که باعث مصنوعی شدن عکس های عروسی میشود احساس ناراحتی و بدنبال آن ژست های مصنوعی است.اما در باغ به دلیل تلطیف فضا و روحیه ناخوداگاه محیط بر روی روحیه اثر گذاشته و عکس های طبیعی تری گرفته میشود.

از دیگر مزایای عکاسی و فیلمبرداری در فضای باز ، نور پردازی است.محیط باز مانند باغ بدلیل برخورداری از تنوع نورپردازی مانند آفتاب ،نیمه ابری ،سایه و یا حتی بارانی و برفی تنوع بالاتری از عکس با کیفیت زیاد را به شما میدهد.

همچنین در صورتیکه عکاسی و فیلمبرداری شما در باغ باشد میتوانید از این مزیت نیز بهره ببرید که در کنار خودروی خود نیز عکس داشته باشید.

و اما سخن آخر:

اگر دوست دارید پس از سالیان دراز با خاطره خوب به فیلم و عکس های ازدواج خود نگاه بیاندازید لازم است نکاتی چون انتخاب صحیح آتلیه و فیلم بردار با توجه به سابقه و تجربه آن ها را رعایت نمایید.بعنوان مثال در زمانیکه به آتلیه برای قرار داد مراجعه نمودید و عکسی نظر شما را جلب کرد از آتلیه بخواهید که دقیقا همان عکاس را برای مراسم شما در نظر بگیرید.در غیر اینصورت ممکن است نکاتی در اجرای عکاسی وجود داشته باشد که شخص دیگر آنرا رعایت ننماید .

تشریفات مجالس ژوان دارای خدمات مجالس متنوعی از جمله فیلمبرداری و عکاسی می باشد.

تیم مجرب فیلمبرداری و عکاسی ژوان دارای نمونه کار و آلبوم های دیجیتال بسیار زیبا و شیک و منحصر به فرد می باشد .

برای اطمینان خاطر می توانید از نمونه کارها بصورت حضوری دیدن نمایید.

باغ عروسی - خدمات مجالس - عکاسی و فیلمبرداریباغ عروسی - تشریفات مجالس باغ عروسی - خدمات مجالس - تشریفات عروسی

 

 

+ نوشته شده در  دوشنبه 12 شهريور 1397ساعت 15:34  توسط miracle 

چگونه یک گرافیست حرفه ای شویم؟

 

چگونه یک گرافیست حرفه ای شویم؟ - نرم افزار های گرافیک

چگونه یک گرافیست حرفه ای شویم؟ – نرم افزار های گرافیک

استخدام گرافیست!

اگر جویای کار هستید مطمئنا این کلمه را در آگهی های استخدام دیده اید.

برای استخدام در این سمت باید به نرم افزار های گرافیکی مسلط باشید و دارای رزومه و نمونه کار قوی باشید.

جهت استخدام دراین ردیف شغلی می توانید از هر رشته دانشگاهی یا حتی با مدرک تحصیلی دیپلم نیز برای یادگیری نرم افزارهای گرافیکی اقدام نمایید.

قبل از ورود به این زمینه شغلی، علایق خود را بسنجید.

نرم افزار های گرافیکی شامل :

*نرم افزار فتوشاپ
*نرم افزار کرل
*نرم افزار ایلاستریتور
* نرم افزار ایندیزاین

یادگیری و تسلط به نرم افزار فتوشاپ در هر گرایش و رشته ای لازم می باشد. نرم افزار فتوشاپ پایه و اساس گرافیک کامپیوتری محسوب می گردد.
برای شروع باید دوره آموزشی فتوشاپ را در آموزشگاه حرفه ای فتوشاپ که تدریس در آنها بصورت کاملا عملی و پروژه محور می باشد، یاد بگیرید و نمونه کارهای خوبی ارائه دهید و رزومه کاری خود را پربارسازید.
تدرس اساتید در تمامی دوره های آموزشی درآموزشگاه کامپیوتر پرتو بصورت پروژه محور و عملی می باشد .

برای مشاهده نمونه کار فتوشاپ می توانید به لینک های زیر مراجعه نمایید.

نمونه کار فتوشاپ بازار کار

نمونه کار فتوشاپ آتلیه

جهت مشاهده سرفصل های آموزشی و آشنایی بیشتر به لینک های زیر مراجعه نمایید.

*دوره آموزشی فتوشاپ مقدماتی
*دوره آموزشی فتوشاپ بازار کار
*دوره آموزشی فتوشاپ پیشرفته
*دوره آموزشی فتوشاپ آتلیه

پس از گذراندن دوره آموزشی فتوشاپ، دوره آموزشی کرل را باید بگذرانید.

نرم افزار کرل برای طراحی لوگو بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

برای مشاهده نمونه کار کرل می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

نمونه کار کرل

جهت مشاهده سرفصل های آموزشی و آشنایی بیشتر به لینک های زیر مراجعه نمایید.

*دوره آموزشی کرل

اگر میخواهید یک گرافیست حرفه ای شوید ، یادگیری و تسلط به نرم افزار ایلاستریتور را نیز به شما پیشنهاد می کنیم.
یادگیری نرم افزار ایلاستریتور به هدف شما و شغل مورد نظرتان بستگی دارد .
نرم افزار ایلوستریتور ، vectorial است. از این نرم افزار برای رسم تصاویر، کارتون ها، نمودارها، چارت ها و لوگو ها استفاده می کنند.

برای مشاهده نمونه کار ایلاستریتور می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

نمونه کار ایلاستریتور

جهت مشاهده سرفصل های آموزشی و آشنایی بیشتر به لینک های زیر مراجعه نمایید.

*دوره آموزشی ایلاستریتور

برای استخدام در انتشارات باید به نرم افزار ایندیزاین کاملا مسلط باشید و مجله آرایی و صفحه آرایی کتاب را به خوبی انجام دهید.

برای مشاهده نمونه کار ایندیزاین می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

نمونه کار ایندیزاین

جهت مشاهده سرفصل های آموزشی و آشنایی بیشتر به لینک های زیر مراجعه نمایید.

*دوره آموزشی ایندیزاین

آموزشگاه گرافیک - دوره های گرافیک

آموزشگاه گرافیک – دوره های گرافیک

 
+ نوشته شده در  دوشنبه 5 شهريور 1397ساعت 14:44  توسط miracle 

گل آرایی باغ عروسی

باغ عروسی همیشه یکی از جذاب ترین انتخاب ها برای محل برگزاری جشن عروسی می باشد که این جذابیت با گل آرایی توسط گل های متنوع، خوشبو و خوشرنگ دوچندان می شود.

گل آرایی باغ عروسی همیشه یکی از دغدغه های عروس و داماد است که ما در تشریفات عروسی ژوان تمام نیروی خود را به کار گرفته ایم که این دغدغه را از روی دوش عروس و داماد برداریم و بهترین مراسم را برای برگزاری جشن عروسی برگزار نماییم.

گل آرایی بسته به نوع باغ عروسی ، تم عروسی و … می تواند متنوع و متفاوت باشد. در این مطلب از تشریفات ژوان ایده های جالب برای گل آرایی باغ عروسی آماده کرده ایم که می توانید از آنها استفاده نمایید.

تزئین باغ عروسی با گل

تزئین باغ عروسی با گل

تزئین باغ عروسی با گل

تزئین باغ عروسی با گل

تزئین باغ عروسی با گل

تزئین باغ عروسی با گل

تزئین باغ عروسی با گل

تزئین باغ عروسی با گل

تزئین باغ عروسی با گل

تزئین باغ عروسی با گل

عکس گل آرایی باغ عروسی

عکس گل آرایی باغ عروسی

عکس گل آرایی باغ عروسی

عکس گل آرایی باغ عروسی

عکس گل آرایی باغ عروسی

عکس گل آرایی باغ عروسی

عکس گل آرایی باغ عروسی

 

 

+ نوشته شده در  يکشنبه 4 شهريور 1397ساعت 19:04  توسط miracle